نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران

تعمیرات ماشین لباسشویی در شهرک غرب

به سايت برف سرويس خوش آمديد. شما در اين مقاله که مرتبط است با ” نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران ” ميخوانيد:

  • اصلي ترين دليل خرابي ماشين لباسشويي
  • محلات مورد خدمات ما در منطقه 9
  • تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9
  • تعميرکار ماشين لباسشويي در منطقه 9
  • قطعات ماشين لباسشويي
  • برف سرويس
  • نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران
نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران
نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران

شرکت خدمات فنی برف سرویس

تعمیر انواع یخچال،لباسشویی،ظرفشویی و کولرگازی در منطقه 10

تلفن: 09120651779

09306682844

02166370398

آدرس:تهران خیابان آزادی خیابان جیحون بعداز امام خمینی پلاک 38

ایمیل:barfservice@gmail.com

خدمات رساني در نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران که توسط تعميرکاران مجاز و سرويسکاران باتجربه انواع ماشين لباسشويي هاي ايراني و خارجي و با هر مارک و برندي انجام ميپذيرد.

تعميرات ماشين لباسشويي در تمام محلات منطقه 9

 نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران

تعمير و تعميرات ماشين لباسشويي در محله هاي مهرآباد، مهرآباد جنوبي، مهرآباد شمالي، خيابان شمشيري، خيابان استاد معين، خيابان هاشمي، 21 متري جي، 30 متري جي، اتوبان فتح، خيابان قزوين، خيابان سعيدي، خيابان آذري، سه راه آذري، دانشگاه هوايي شمالي، دانشگاه هوايي جنوبي، شير پاستوريزه،45 متري زرند، 30 متري طالقاني، گزل خو (توکلي)، سرآسياب مهرآباد، واشقي فرهاني، بختياري، خيابان بدرالزمان قريب، امامزاده عبدالله، نوري نيارکي، خيان دستغيب، خيابان دامپزشکي، خيابان دکتر هوشيار، خيابان آزادي و ساير محله هاي منطقه 9 و در محل مشتري و با بهترين کيفيت و قيمت همراه با ضمانت کار انجام شده، صورت ميگيرد.

تعمير ماشين لباسشويي در منطقه 9

تعميرات انواع ماشين هاي لباسشويي ايراني و خارجي با هر مارک و برندي در نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران توسط سرويسکاران و تعميرکاران با تجربه و آموزش ديده شرکت خدمات فني برف سرويس در سريع ترين زمان ممکن و با بهترين کيفيت و با ضمانت انجام کار صورت ميگيرد.

تعميرکار ماشين لباسشويي در منطقه 9

نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران

شما وقتي با شرکت برف سرويس تماس ميگيريد و ثبت سفارش تعميرات انجام ميدهيد، تعميرکار مربوطه بلافاصله با شما تماس ميگيرد و جهت بازديد دستگاه معيوب، هماهنگي لازم و ساعت مرجعه را با شما چک ميکند.

در ساعت هماهنگ شده به محل شما مراجعه ميکند و شروع به بازديد را آغاز ميکند و تمام قطعه ها و نحوه کار کرد دستگاه را چک کرده و علت خرابي را براي شما توضيح داده و محل خرابي را به شما نشان ميدهد و هزينه هاي مربوطه را با جزئيات که شامل دستمزد، اياب و ذهاب و هزينه قطعه مي باشد را براي شما بازگو ميکنند تا در جريان کليات کار قرار بگيريد.

بعد از موافقت شما همکار ما تعميرات دستگاه معيوب را آغاز ميکند و اگر نياز به قطعات باشد، آن ها را از انبار شرکت خدمات فني برف سرويس تهيه کرده تا هم ما و هم شما از اصالت قطعات مطمئن باشيم، اين قطعات توسط خود شرکت برف سرويس وارد ميشود و تمامي آن ها اصل و اورجينال مي باشد.

بعد از پايان روند تعميرات، همکار ما دستگاه را دوباره براي شما تست ميکند و به شما تحويل ميدهد، در انتها نيز يک فاکتور رسمي که شامل تمام هزينه ها که تماما مطابق نرخ اتحاديه تعميرات لوازم خانگي مي باشد براي شما ارسال ميگردد و يک فرم نظر سنجي نيز در مورد کيفيت خدمات رساني ما و سرويسکار مربوطه براي شما ارسال ميشود تا رضايت خود را نسبت به خدمات نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران بيان کنيد.

قطعات ماشين لباسشويي

تمام قطعاتي که توسط شرکت برف سرويس وارد ميشود شامل:

شفت لباسشويي، بلبرينگ هاي ماشين لباسشويي در سايز هاي مختلف، کاسه نمد، ديگ ماشين لباسشويي، کمک ها، تسمه ها، پمپ تخليه، شلنگ ها، شيرهاي برقي، الکتروموتور هاي ماشين لباسشويي، لاستيک هاي دور درب، شيشه هاي درب، ميکروسوئيچ ها، انواع دستگيره ها، انواع پولي ها و برد هاي الکترونيکي مي باشد.

شرکت برف سرويس قطعات کليه ماشين هاي لباسشويي موجود در بازار را طبق نمونه اصلي و بصورت اورجينال به فروش ميرساند.

اصلي ترين دليل خرابي ماشين لباسشويي

نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران

يکي از مهمترين و اصلي ترين دلايل خرابي ماشين هاي لباسشويي سنگين کردن آن است.

به عنوان مثال يک ماشين لباسشويي با ظرفيت 8 کيلوگرم را اگر بيش از ظرفيت آن سنگين کرد و داخل آن لباس هاي زيادي ريخت، باعث استهلاک بيش از حد دستگاه ميشود، به طوري که هنگام شستشو وقتي لباس ها خيس ميشوند، وزن آن ها چندين برابر شده و اين بار و وزن اضافي صدماتي را به قطعات اصلي دستگاه که شفت و بلبرينگ مي باشد وارد ميکند.

حتي ديده شده در بعضي اوقات محفظه ديگ ماشين هاي لباسشويي دچار شکستگي شده است و يا تسمه لباسشويي پاره شده است.

در مرحله خشک کن که ماشين لباسشويي با سرعت بالايي شروع به چرخيدن ميکند تا لباس ها را خشک کند، وزن اضافي باعث لرزش زياد دستگاه شده و صدمات مهلکي به دستگاه وارد مينمايد که هزينه تعميرات آن نيز بسيار سنگين مي باشد.

يکي ديگر از شايع ترين ايراد ها در ماشين لباسشويي، نشتي آب از داخل مي باشد که در اين صورت آب شروع به پوساندن کابين ماشين لباسشويي مينمايد و احتمال دارد به قطعاتي نظير برد الکتريکي دستگاه يا الکتروموتور نفوذ کند و آن ها را دچار سوختگي کند که البته بستگي به نقطه اي دارد که از آن نشتي صورت ميپذيرد.

توصيه ما اين است که حداقل سالي يک بار براي سرويس دستگاه خود وقتي را در نظر بگيريد يا با نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران تماس حاصل نماييد تا از بروز مشکلات و ايرادهاي احتمالي جلوگيري و گردد و از هزينه هاي تعميرات معاف شويد.

برف سرويس

نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران

شرکت خدمات فني برف سرويس حدود 35 سال است که در زمينه تعميرات انواع يخچال هاي خانگي و صنعتي، ماشين هاي لباسشويي ايراني و خارجي، ماشين هاي ظرفشويي، کولرگازي و سردخانه هاي زير صفر و بالاي صفر فعاليت مينمايد.

اصول کار شرکت برف سرويس از ابتدا بر پايه مشتري مداري بوده و همين امر باعث شده که در اين ساليان طولاني فعاليت ما در حوزه تعميرات لوازم خانگي، داخل اين چرخه بمانيم و همواره به خدمات رساني به مردم عزيز و بخصوص مشتريان عزيز مخاطب اين مقاله که در مورد نمايندگي تعميرات ماشين لباسشويي در منطقه 9 تهران مي باشد انجام وظيفه نماييم.

شرکت برف سرويس در ابتدا با 3 نفر فعاليت خود را آغاز کرد و در ادامه و با اطمينان مردم عزيز به ما کم کم با افزايش درخواست تعميرات، ما نيز محيط و تعداد پرسنل خود را گسترش داديم و در حال حاضر با حدود 100 نفر در حال خدمات رساني مي باشيم.

مقاله هایی که میتواند به شما کمک کند:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 4.5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس سریع