نمايندگي تعميرات يخچال آليش با ضمانت

سرويس يخچال آليش

به سايت برف سرويس خوش آمديد. در مقاله مرتبط با ” نمايندگي تعميرات يخچال آليش ” خواهيد خواند:

  • يخچال آليش
  • تاريخچه کارخانه آليش
  • قطعات يخچال آليش
  • نمايندگي تعميرات يخچال آليش در تهران
  • آشنايي با چهار قطعه اصلي يخچال
  • کمپرسور چيست و عملکرد آن به چه صورت است ؟
  • کندانسور چيست و چه عملياتي در يخچال انجام ميدهد ؟
  • لوله مويين در يخچال چه کاري انجام ميدهد ؟
  • اواپراتور چيست و چه کاري انجام ميدهد ؟
  • آشنايي با برف سرويس
سرويس يخچال آليش
نمايندگي تعميرات يخچال آليش

شرکت خدمات فنی برف سرویس

تعمیر انواع یخچال،لباسشویی،ظرفشویی و کولرگازی

تلفن: 09120651779

09306682844

02166370398

آدرس:تهران خیابان آزادی خیابان جیحون بعداز امام خمینی پلاک 38

ایمیل: barfservice@gmail.com

یخچال آلیش

سرويس يخچال آليش
نمايندگي تعميرات يخچال آليش

یخچال آلیش یک یخچال تولید ایران می باشد که خط تولید این یخچال سالهاست که متوقف شده ولی همچنان در به دلیل کیفیت بالایی که در ساخت آن وجود دارد در منازل در حال کار می باشد.

این نوع یخچال ها از نوع یخچال فریزر بالا و پایین می باشند و سیستم آن ها از نوع نوفراست یا بدون برفک است که وجود این سیستم در یخچالی که در حدود 20 سال پیش تولید میشده و ساخت داخل می باشد تحسین برانگیز است.

شرکت برف سرويس بعنوان نمايندگي تعميرات يخچال آليش در شهر تهران حدود 20 سال است که بصورت تنها نمايندگي خدمات رسان اين محصول فعاليت ميکند.

تاریخچه کارخانه آلیش

کارخانه و شرکت صنعتی آلیش (سهامی خاص) با مدیریت آقای اسدالله جلیلی اهراب در سال 1343 هجری شمسی با نام آژور تأسیس و پس از سال 1357 به محل فعلی در منطقه صنعتی اسماعیل آباد شهرقدس (قلعه حسن خان) با مساحت  28000 هزار مترمربع انتقال و به شرکت صنعتی آلیش تغییر اسم پیدا کرد.

این مجموعه از سال 1357 شروع به تولید لوازم خانگی با برند آلیش کرد که نمونه بارز آن یخچال فریزر های با کیفیت این برند بود که در این کارخانه مونتاژ میشد که بعد از مدتی متوقف شد.

با عنایت به سوابق درخشان و تجربه مدیریت و مؤسس شرکت و با اهتمام توأم مدیریت و همکاران کوشا و با بهره گیری از امکانات پیشرفته طراحی و قالب سازی در حال حاضر مشغول به تولید انواع لوازم خانگی آشپزخانه از قبیل اجاق گاز های فردار مبله ، مدل های مختلف فرتوکار برقی ،گازی و برقی ، هود آشپز خانه ، انواع اجاق گاز های صفحه ای و ماکروفرهای خانگی میباشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر آلیش

سرويس يخچال آليش
نمايندگي تعميرات يخچال آليش

شرکت برف سرویس نیز با دارا بودن نمايندگي تعميرات يخچال آليش به تعمیر یخچال آلیش و همچنین تعمیر یخچال فریزر آلیش میپردازد.

تعمیرات یخچال آلیش توسط متخصصان و تعمیرکاران باتجربه تیم برف سرویس در محل مشتریان با بهترین قیمت و کیفیت و مهم تر از آن همراه با ضمانت تعمیرات و استفاده از قطعات اصلي و مخصوص برند آليش در دستگاه ها و عدم استفاده از قطعات مشابه انجام میپذیرد.

قطعات یخچال آلیش

شرکت برف سرویس تنها نمایندگی مجاز یخچال های آلیش در تهران می باشد و کلیه قطعاتی که در یخچال های آلیش استفاده می شود مانند: کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، دیفراست تایمر، فن های کمپرسور، فن های اواپراتور، ترموستات، سنسور ترموفیوز، سنسور ترمودیسک و سنسور دما تماما اصلی و فابریک این برند می باشد.

آشنایی با چهار قطعه اصلی یخچال

 در یخچال ها برای تولید سرما و تکمیل سیکل تبرید از قطعات بسیاری استفاده شده است که چهار قطعه در تولید سرما بیشترین اهمیت را دارند که در این مقاله ما به قطعه شناسی این چهار عامل در این بخش میپردازیم:

کمپرسور يخچال

نمايندگي تعميرات يخچال آليش

کمپرسور یا موتور یخچال اصلی ترین قطعه در کارکرد یخچال می باشد که میتوان گفت شکل کارکرد آن همانند قلب انسان است.

این قطعه با متراکم کردن مبرد و رساندن آن به مرحله سوپرهیت (فوق داغ)، آن را با فشار قابل توجهی به سمت کندانسور میفرستد.

کندانسور يخچال

سرويس يخچال آليش

کندانسور تشکیل شده از یک لوله با طول زیاد ولی دارای پیچ و خم های فراوان است که احتمالا همه شما آن را در پشت یخچال های قدیمی به صورت یک شبکه سیاه رنگ مشاهده کرده اید.

این قطعه گاز فوق داغ را از کمپرسور دریافت کرده و وظیفه آن این است که حرارت را از مبرد میگیرد و حرارت آن را به محيط انتقال ميدهد و به سمت لوله مویین هدایت میکند.

لوله مويين

سرويس يخچال آليش
نمايندگي تعميرات يخچال آليش

این قطعه یک لوله بسیار باریک مسی می باشد که مجرای آن اندازه سر سوزن است.

وظیفه لوله مویین در کارکرد یخچال بسیار مهم است زیرا این قطعه در ظاهر نقش یک فشارشکن را ایفا میکند ولی از دید علمی اگر به آن نگاه کنییم باید بگوییم که وقتی گاز یا مبرد بعد از کندانسور به ابتدای لوله مویین میرسد، به دلیل مجرای بسیار باریک، فشار آن میشکند و چون این گاز بسیار داغ بوده و وارد یک لوله بسیار باریک شده، یک خاصیت ترمودینامیکی در این مرحله رخ میدهد که باید گفت “فشار و دما رابطه مستقیم دارند”  گازداغ از حالت سوپرهیت به سابکول تغییر فاز میدهد و در انتهای لوله مویین که گاز وارد اواپراتور شده، مبرد یخ میزند.

اواپراتور يخچال

سرويس يخچال آليش

اواپراتور یک قطعه آلومینیومی است و داخل کابین یخچال قرار دارد و همانند کندانسور از یک لوله با طول زیاد و دارای پیچ و خم تشکیل شده است که بر روی این لوله ها نیز برای انتقال سرمای بهتر به کابین یخچال، فین هایی از جنس ورق نازک تعبیه شده است.

وقتی گاز از لوله مویین به اواپراتور وارد میشود و به مرحله سابکول میرسد و تبدیل به گاز بسیار خنک میشود، و روی اواپراتور برفک میزند.

گاز در مسیر اواپراتور حرکت میکند و خنکی خود را به اواپراتور میدهد تا به تدریج حرارت از دست دهد و در انتهای مسیر کندانسور به کمپرسور باز میگردد.

این یک چرخه از سیکل تبرید بود که سعی کردیم به صورت ساده بیان کنیم و باید بگوییم که این چرخه بارها در یخچال که یک سیکل بسته است تکرار میشود تا دمای یخچال به درجه ایده آل برسد.

مقاله هایی که میتواند به شما کمک کند:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.3]

8 دیدگاه

  • سلام
    خدمات تعمیرات یخچال آلیش در تهران صورت میگیرد؟

  • یخچال آلیش دارم، موتورش صدا میده و هیچ خللی در عملکردش نداره. تعمیرکار متفرقه گفته فنرش در رفته و باید کل کمپرسور تعویص بشه. ممکنه راه دیگه ای هم باشه؟

    • سلام خدمت شما
      صدای غیر معمول از کمپرسور ناشی از شکستگی یا در رفتگی فنر می باشد و کمپرسور باید تعویض شود

      • ممنونم،احیانا ممکنه بفرمایید حدود هزینه تعویض چقدره؟ و اصولا ارزش تعویص داره؟

        • آلیش یخچال های با کیفیتی هستش و اگر ظاهر دستگاه خوب باشد درست کردن آن ارزش دارد، هزینه موتور و کلیه هزینه ها حدود دو میلیون هفتصد تا سه میلیون، بستگی به مارک موتور دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس سریع