نمايندگي تعميرات يخچال سيلور , سيلور هاوس , سيلور آيس

نمایندگی تعمیرات یخچال سیلور

نمايندگي تعميرات يخچال سيلور، یخچال های سیلور هاوس و سیلور آیس در تهران توسط شرکت خدمات فنی برف سرویس و در نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران انجام میپذیرد.

به سايت برف سرويس خوش آمديد، شما در اين مقاله که مرتبط است با ” نمايندگي تعميرات يخچال سيلور ” ميخوانيد:

  • معرفي برف سرويس
  • طرز صحيح آب کردن برفک يخچال
  • تعميرات يخچال سيلور
  • تعميرات يخچال سيلورآيس
  • تعميرات يخچال سيلورهاوس
  • قطعات اورجينال
  • يخچال هاي ايراني
  • تعمیرات یخچال در ستارخان
  • نمایندگی یخچال سیلور در تهران

مطالب مرتبط: تعمیرات یخچال در منطقه 10

مطالب مرتبط: تعمیرات یخچال در منطقه 22

نمايندگي تعميرات يخچال سيلور

شرکت خدمات فنی برف سرویس

تعمیرات انواع یخچال های خانگی و صنعتی و لباسشویی های ایرانی و خارجی

تلفن ها:

09120651779

09306682844

02166370398

آدرس:

تهران خیابان آزادی خیابان جیحون پلاک 38

طرز صحيح آب کردن يخچال ها

در همين ابتداي مقاله ميخواهيم به نکته اي اشاره کنيم که بيشتر براي يخچال هاي ايراني پيش مي آيد.

بارها شده که مشاهده کرده ايم مشتريان ما براي آب کردن و کندن يخ هاي قسمت فريزر از يک جسم نوک تيز استفاده ميکنند و اين عمل باعث سوراخ شدن اواپراتور و تخليه گاز ميگردد.

در فيلم زير طرز صحيح آب کردن يخ هاي قسمت فريزر را به نمايش گذاشته ايم:

تعمیرات یخچال سیلور



محصولات برودتی سیلور که یکی از برندهای گروه صنعتی سینور پویا می باشد، شامل یخچال های دوقلو سیلور، یخچال و فریزرهای بالا پایین سیلور و یخچال های معمولی سیلور می باشد که در ظاهر تولید این یخچال های خانگی متوقف شده و گروه صنعتی سیلور بیشتر در زمینه تولید یخچال های صنعتی و ویترینی، یخچال های ایستاده تبلیغاتی و بستنی و ساخت سردخانه فعالیت میکند که نمایندگی برف سرویس تعمیرات این یخچال هارا بر عهده دارد.

نمايندگي تعميرات يخچال سيلور

یخچال های این گروه صنعتی با طراحی نسبتا معمولی ولی با قیمت های مناسب و مقرون بصرفه در بازار لوازم خانگی به فروش میرسد، و دارای سیستم نچندان پیچیده ای می باشد که نمايندگي تعميرات يخچال سيلور را برای خدمات، آسان و سريعترمی سازد.

یخچال های سیلور حدود 20 سال است که در انحصار تولید گروه صنعتی سینور پویا می باشد و کارخانه این شرکت در تهران و محدوده جاده خاوران می باشد و نمايندگي تعميرات يخچال سيلور توسط شرکت خدمات فنی برف سرویس انجام میگیرد.



تعمیرات یخچال سیلور آیس



یخچال سیلور آیس یکی از برندها و مارک های گروه صنعتی سینور پویا است که این شرکت صنعتی در سال 1357 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع یخچال ها، فریزرها، یخچال فریزرهای بالا پایین و یخچال های دوقلو خانگی آغاز نمود.

نمايندگي تعميرات يخچال سيلور

یخچال های گروه صنعتی سینور پویا که با برند سیلور آیس در بازار عرضه شده و مورد استقبال برخی از افراد قرار گرفته که این یخچال ها با ظاهر نسبتا زیبا و طراحی معمولی محفظه ها و کشوها و قیمت مقرون بصرفه و ارزان بودن آن نیاز برخی از مصرف کنندگان ساده پسند را رفع کرده و در بازار لوازم خانگی به راحتی خرید و فروش می شود.



گفته می شود که تولید این نوع یخچال ها هم متوقف شده و خدمات پس از فروش رسمی از طرف شرکت سازنده این محصول برای نمايندگي تعميرات يخچال سيلور آیس وجود ندارد.



شرکت برف سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال سیلور آیس در تهران را دارا می باشد و نمايندگي تعميرات يخچال سيلور آيس را در سریعترین زمان در محل مشتری و با بهترین کیفیت و استفاده از قطعات اصلی (در صورت نیاز) انجام میدهد.



لازم به ذکر است که یخچال های سیلور آیس در قسمت فن فریزر و سنسور هایی نظیر ترموفیوز و ترمودیسک ضعف دارند که این مشکلات و عیوب در سریعترین زمان در هنگام تعمیر یخچال سیلورآیس شما رفع میشود.



تعمیرات یخچال سیلور هاوس



یخچال سیلور هاوس نیز یکی از هم خانواده های این مدل از یخچال های بازار ایران می باشد که این مدل نیز مانند دو برند قبلی که در مورد آن ها صحبت کردیم دارای یخچال های دوقلو، یخچال فریزر و یخچال می باشد که از لحاظ ظاهری تقریبا مشابه یکدیگر هستند ولی می توان گفت که برند سیلورهاوس از یخچال های سیلورآیس و سیلور جدیدتر است و هم اکنون درحال تولید و عرضه می باشد و در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی نیز دارای نمايندگي تعميرات يخچال سيلور هاس در شهرهای مختلف می باشد.

نمايندگي تعميرات يخچال سيلور

شرکت برف سرویس نیز یکی از نمايندگي تعميرات يخچال سيلور هاوس در شهر تهران می باشد که خدمات خود را ضمانت و کار خود را با کیفیت تحویل مشتری میدهد.

شرکت برف سرویس دارای متخصصان با تجربه و با سابقه در زمینه انواع تعمیرات یخچال ها و بخصوص تعمیر یخچال سیلورهاوس می باشد که بدون هیچ معطلی و خطا به خدمات مربوطه میپردازند.



قطعات یخچال های سیلور، سیلورآیس و سیلورهاوس

نمايندگي تعميرات يخچال سيلور
نمايندگي تعميرات يخچال سيلور

کلیه قطعات اصلی این یخچال ها از قبیل کمپرسور، کندانسور، اواپراتور، لوله مویین، فیلتر درایر، فن ها، لاستیک دور درب، ترموستات، دیفراست تایمر، سنسورهای دما، سنسورهای ترمودیسک، سنسورهای ترموفیوز، قطعات یخساز و آبسردکن، قفسه ها و کشوها و فیلترهای تصفیه آب در انبار نمایندگی برف سرویس موجود می‌باشد و در هنگام تعمیرات یخچال سیلور، از قطعات اورجینال و فابریک دستگاه ها استفاده می شود.



یخچال های ایرانی



امروزه با محدودیت واردات لوازم خانگی خارجی، بخصوص لوازم خانگی کره ای که بیشتر بازار ایران را در اختیار قرار گرفته بود، کارخانه ها و شرکت های لوازم خانگی ایرانی با تولید چندین برابری در مقابل تولیدات سالیان گذشته خود به این باور رسیده اند که میتوانند کسری لوازم خانگی کشور را تامین کنند و با افزایش کیفیت محصولات خود میخواهند دست محصولات دیگر کشورها را از بازار ایران کوتاه کنند و این بازار بزرگ را در انحصار خود قرار دهند لازم به ذکر است که حمایت دولت از تولیدات داخلی نیز در رشد چشمگیر لوازم خانگی ایرانی بی تاثیر نبوده است.



حال این سوال به ذهن ها می آید که آیا شرکت ها و کارخانه های داخلی می توانند تولیداتی با کیفیت هم سطح یا حتی بیشتر از تولیدات لوازم خانگی خارجی روانه بازار کنند؟



جواب به این سوال بسیار سخت است زیرا باید حقایق را بیان کرد، تولیدات لوازم خانگی ما راه زیادی در پیش دارد تا به کیفیت کنونی لوازم خانگی الجی و سامسونگ برسد.

از لحاظ قیمتی نیز باید گفت، زمانی که محدودیت واردات لوازم خانگی کره ای در ایران آغاز شد، شرکتهای تولید کننده لوازم خانگی خود را بی رقیب دیدند و شروع به افزایش قیمت محصولات خود کردند، برای اثبات این ادعا کافی است به قیمت محصولات ایرانی به قبل و بعد از محدودیت واردات لوازم خانگی دقت فرمایید.

در بحث خدمات پس از فروش نیز فقط دو یا سه برند هستند که به این موضوع اهمیت داده اند و در سرتاسر ایران خدمات ارائه میکنند ولی بقیه محصولات چیزی به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش یا تعمیرات یخچال ندارند و شرکت برف سرویس نیز خدمات خود را تحت عنوان تعمیرات یخچال سیلور به صورت آزاد ارائه میکند.

هدف ما تخریب برند ایرانی نمیباشد فقط تجربیات خود را در طول 40 سال فعالیت در زمینه تعمیرات لوازم خانگی بیان کردیم و امید به روزی که محصولات کشورمان با بهترین کیفیت و نازلترین کیفیت به دست مصرف کنندگان برسد و در بازارهای بزرگ جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد.



شرکت خدمات فنی برف سرویس



شرکت خدمات فنی برف سرویس حدود 40 سال است که در زمینه نمایندگی تعمیرات انواع یخچال های خانگی و صنعتی(سیلور) و ماشین های لباسشویی ایرانی و خارجی، ماشین ظرفشویی و کولرگازی فعالیت میکند و دارای تکنسین های با تجربه و متخصص در زمینه تعمیرات يخچال می باشد که کار تعمیرات را با بهترین کیفیت در محل مشتری انجام میدهد تعمیرات انجام شده را ضمانت میکند.

نمايندگي تعميرات يخچال سيلور
نمايندگي تعميرات يخچال سيلور

مقاله هایی که میتواند به شما کمک کند:

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 10 میانگین: 4.7]

7 دیدگاه

  • بهترین مرکز تعمیرات یخچال سیلورهاوس هستند، یخچال ما را به بهترین شکل تعمیر کردند، متشکر از برف سرویس

  • با سلام خدمت شما.. یخچال فریزر دوقولو سیلور ایس دارم… فریزرش موتورش اتومات میکنه تا منفی 19 میره و 10 دقیه موتور کار میکنه و خاموش میشه و در طول 8 دقیقه زمان تا منفی 14 میاد دوباره موتر استارت میخوره خواستم ببینم درست کار میکنه یانه ممنون از سایت خوبتون

  • ببخشید فراموش کردم اینو هم بگم درجه فریزر روی دو هستش… و یخچال هم درجش روی 13 یا 14 هستش نه بالا میره میره نه پایین میاد.. درجش هم روی 3 هستش موتورش هم اتومات میکنه و درجه همچنان ثابت هستش… ممنون میشم راهنماییم کنید… در پناه حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

تماس سریع